10 Eylül 2013 Salı

Limonlu Cay



Sabah uyandim , yanimda yoksun
Dedim gitmis yine erkenden
Aynaya baktim , yuzum karismis 
Telefonu aldim sana bir mesaj attim
Cevap gelmedi hemen aradim 
Acmadin , hic sasirmadim 
Soyundum , giydim gomleklerinden birini 
Agladim deli gibi ,
Sonra sildim gozlerimi 
Bi cay yaptim kendime 
Oturdum her zaman ki koltuguma
Seninkinin karsisina
Sonra dedim olmadi boyle
Atladim karsi koltuga , senin kucagina
Kuruldum bir guzel , kokun karisti cayima 
Yine agladim , cunku kendimi kandirdim 
Yalandi iste yoktun orda 
Sadece ben vardim 
Ve hatiralar havada ucusan 
Ha birde bir fincan cay
Bol limonlusundan . . .

Eda ARAZ.

2 yorum:

  1. :( sadece ben vardım :(( hep öyle sadece ben..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ama takipçi kısmında sorun var lütfen bakın. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim.

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil