10 Eylül 2013 Salı

AYNA



AYNA
Sana geliyordum tam ki yolda bir kadin kolumdan tutup oturdugu bank'a dogru hizlica cekti beni , neye ugradigimi sasirmistim . Ustu basi yalnizlik kokuyordu , gozlerinde ciglik atan hayaller vardi sanki . Korkmaya basladim ve oturdugum yerden kalkmak icin dogruldum . Elimi kavradi ve avuclarima eski bir aynayi tutusturdu . O kadar eskiydi ki baktigimda yuzumu dahi goremiyordum , bana nicin bu aynayi verdigini anlamamistim . Elimde iki evirip cevirip sokagin ortasina dogru firlattim . Karsidan gelen copcu kizin ayak uclarina dogru yuvarlandi . Kiz once bana bakti sonra ciplak ayaklarinin parmaklarina carpan aynaya. Biraz cekingen bir tavirla egildi aldi eski pusku aynayi avuclarina . Bana bu sizin mi dercesine gosterdi aynayi , hayir hayir anlaminda elimi ve basimi salladim gidecegim yeri bile unutmus kucuk kizin o eski aynayi ne yapicagini merak ediyordum ki yuzunde mukemmel bir gulumsemeyle aynanin kapagini acti yuzune dogru goturdu , saclarini duzeltti ve bana donup gozlerim maviymis dedi . . .

Eda ARAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder