10 Eylül 2013 Salı

Kendim Olmak



Kendim olmayı özledim
Kendimle yüzleşmeği yada kendimle konuşmayı
Değişimlere karşı korkusuzca savaşmayı
Aynalardan kaçmamayı özledim , göz yaşlarımı gülücüklerle maskelememeği
O kadar özledim ki insanlara gerçekten gülebilmeği
Hep yalandan gülüyorum , yalan gülüyorum
Beni bana küstürdüler , kendime küstüm
Kendimi ben hep kahkahalarımla dövdüm
Sıcak göz yaşlarımı içime akıtarak
İçimdeki kendimi yaktım , kavurdum
Kendim olmayı unuttum.
Savurdum duygularımı  ordan oraya
Hiç hiseettiğim duyguyu iletemedim insanlara
Ve insanlar bunu anladıklarında kızdılar bana
Halbuki yeni beni onlar yaratmıştı
Ben kendimi eritip onların istedikleri kalıplara dökmüştüm
Onların istediği olmuştum , bunu istemişlerdi
Ama şimdi yalan söylediğim için bana kızıyorlar
Ben onları hiç mutlu edemiyorum
Çünkü onlar ne istediklerini dahi bilmiyorlar
Ve şimdi sonkez kendimi eritip kendi kalıbıma dökmek istiyorum
Ama şimdi de kendimi bulamıyorum . . .

Eda ARAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder