16 Ağustos 2013 Cuma

Yeni Kitap Kesifleri


Marketlerin kitap reyonlarina bayiliyorum . Hem farkli hemde fiyat konusunda daha iyimser oluyorlar . Birde surekli degisiyor bazen bir kitabi almak icin gittigimde ayni kitabi bulamiyorum ama baska bir kitap alip cikiyorum . Yani bos ciktigim gorulmedi henuz . :)

Bu sefer hepsini almadim ama begendigim kitaplari sizin icin sectim . Birkac tanesinde aklim kaldi aslinda ama hepsini alirsam bana baya pahaliya mal olucakti .

Iste sizin icin sectigim kitaplar
 . . .

İnsanların kaderlerini belirlemekten sorumlu olan Kaderin bir insana âşık olunca hayatı altüst olur. Kısmetle arası bozulur, Tanrı tarafından ciddi biçimde uyarılır…
Sonunda hayatındaki iki önemli şeyden birini seçmek zorunda kalır: İşi mi, yoksa sevdiği kadın mı?
Kader Aşkı Tadınca sizi ilk kelimeden en sonuncusuna kadar mıhlayacak. 


Bir yanda kendisine şefkat, tutku, aşk sunan ve fedakârlığıyla etkileyen orta yaşlı Julie... 

Diğer yanda gençliği ve masumiyetiyle büyüleyen Claire. 

Maurice bu iki aşk arasında kalıyor ve ikisinden de vazgeçemiyor. Başedemediği karışık, kararsız duyguları onları 


hiç beklemedikleri bir sona taşıyor. Vicdan azabı, merhamet, tutku ve pişmanlığın içiçe geçtiği hayatlar.  

Sonu tahmin edilemeyecek bir aşk üçgeni. 




Aşkın Büyülü Mucizesi 

Denizle konuşuyorum; yıldızlarla, toprakla, rüzgârla...
Aşka fısıldıyorum sen yerine...

Aşk nefes kadar yakınındaydı... İhanet gibi...

Başarılı bir iş kadınısınız, canınızdan çok sevdiğiniz bir kızınız ve uğruna ölebileceğiniz bir sevgiliniz var… Güvenle sarılmış, sıcak, umut dolu ve mutlu bir ailesiniz...

Ta ki aklınızı kaybetmenize neden olacak bir ihanete uğrayana kadar… Aşkın Büyülü Mucizesi yeniden var olabilmenizle, güvenebilmenizle ve ruhunuzun yaralarını sarmanızla ilgili...

Aşk, karanlıktan güneşi çıkarabilir, bir mucize yaratabilir mi?






Katil Resmi Çizer, Ben Altına İmzamı Atarım!

"İtalyada olanlara dair tüm gerçeği, kendimi ölmüş göstererek her şeyi ansızın terk ettiğim o dönemi öğrenmek sizi memnun edecek. Hayır, Watson… Sizden rica ediyorum, lütfen sinirlenmeyin. Şimdi koltuğunuza oturun, sigaranızı yakın ve sakin bir şekilde okumaya başlayın. Biraz okuduktan sonra anlayacaksınız ki yaşamış olduğunuz o acı, engel olunamaz ve gerekli bir şeydi. Her şey bir yana, kraliyet tarafından bana verilmiş olan görev, son derece hassas ve hayati önem arz etmekteydi. Bu sebepten dolayı farklı bir şekilde hareket etmemin imkânı yoktu. Üzgünüm dostum…"




BİR HAYVANAT BAHÇESİ SATIN ALMAK İÇİN SAHİP OLMANIZ GEREKEN TEK ŞEY PARA DEĞİLDİR!..
ÇILGIN OLMALISINIZ!

20 Ocakta gösterime girecek olan filmin uyarlanıdığı, Benjamin Meenin gerçek bir hayat hikayesinin sinemaya uyarlanan romanında insanın isterse neler yapabileceğini, hayvanlarla iç içe yaşamanın keyifli yanlarını eğlenceli bir şekilde okurken, yer yer hüznün sizi gözyaşlarına boğuşuna şahit olacaksınız!..

"Jerry Maguire" filminin yönetmeninden başrollerini Matt Damon ve Scarlett Johannsonun paylaştığı önemli bir film daha...

Benjamin Mee, ailesini alıp iki yüz egzotik hayvanla komşu olacakları batmak üzere olan bir hayvanat bahçesini almaya karar verdiğinde, tüm arkadaşları onun kafayı yediğini düşünür. Meenin hayali, parkı yeniden düzenlemek ve ailecek bu yeri işletmektir. Büyük açılışın ilkbaharda yapılması planlanır ama daha yapılacak çok iş vardır. Bu iş, acemi hayvanat bahçesi sahipleri için pek de kolay olmaz. Park, kaçmaya meyilli kaplanlarla doludur. Çok az paraları kalmıştır ve tüm ailenin sinirleri çok gergindir.

Bu sırada bir kötü haber daha alırlar. Benjaminin karısı Katherinein beyninde aylar önce ameliyatla alınan tümörün yeniden oluştuğu görülmüştür.





Kirk sürekli seyahat eden çok zengin bir adamdır. Bir gün yine bir seyahati sırasında odadaki çekmecede, içinde sıra dışı bir not olan bir zarf bulur. Notta, "Bu Dünyada veya Ötekinde... Yarın ya da Yirmi Yıl Sonra..." yazmaktadır. Gönderen yerinde Kirk ismi geçmektedir. Zarf da Antonio Petrucchi diye bir adama yazılmıştır. Kirk bu notun çok önemli olduğunu düşünür ve sahibine ulaştırılması gerektiğini düşünür.

Kirk bu adamları bulmak üzere harekete geçer. Ancak notu bulduğundan beri Kirk'e karabasanlar musallat olmuş ve sürekli olarak geçmişiyle ilgili kötü rüyalar görmeye başlamıştır. Bu karabasanlar Kirk'in hayatını yaşanmaz hale getirmiştir. Nereye dönse onları görmekte ve onlardan nasıl kurtulacağını bilememektedir. Bir süre sonra Kirk'le irtibata geçmeye çalışan bu tuhaf varlıklar Kirk'in geçmişiyle hesaplaşmasını istemektedirler. Kirk bu duruma daha fazla dayanamaz, ancak ne yaparsa yapsın bu varlıklardan kurtulmayı başaramaz. Kirk'in kabuslarla mücadelesi ve bu kabusların üzerine gitmesi, Kirk'in geçmişini ve mal varlığını nasıl edindiğini ortaya çıkarır. Bütün yaşadığı kabuslar aslında onu geri getirme üzerine yapılmış bir büyüdür başkalarına zarar vererek edindiği zenginlik şimdi Kirk'in başına büyük bir bela açmıştır.

Ve o gün gelir Kirk geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır...





Simdilik bu kadar bir daha ki kitap kesfimde gorusmek uzere :)

9 yorum:

  1. Kitap kurdum başlamışsın yeni keşiflere yoksa bunların hepsini aldınmı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kac tanesini almistim , ama bazilarinin konulari okudugum bir kac kitapla benziyor diye almadim :)

      su ilk kitap kader aski tadinca cok guzel bir kitap tavsiye ederim sen pek sevmezsin kitap okumayi ama :)

      Sil
  2. Merhabalar, Bloğunuzu henüz keşfettim. Herşeyden Bir Tutam bloğuna süper bir header yapmışsınız bayıldım cidden..
    Artık bloğunuzun takibindeyim..:))
    Siz de benim bloğuma buyurur gelirseniz çok mutlu olurum..
    Selam ve sevgiler..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bende bu blogu yeni actim zaten bir blogum daha var Leydi Tavuskusuydum simdi Leydi Armanus oldu sadece :) Yani blogunuzu takipteyim zaten en kisa zamanda sizede bir header yapmayi planliyorum , aklimda ;)

      Sil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    11. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hosgeldiniz :) Diger Bloguma da beklerim insallah :) Sag tarafta Gadget olarak eklemistim . Cekilisinizede hemen bakiyorum .

      Sevgiler :)

      Sil
  4. merhaba, face'de sayfamı beğenmişsiniz, bakınca bloğunuz olduğunu gördüm. Blog dünyasına yeni katılan biri olarak takibe aldım, görüşmek üzere.
    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz diyeyim bende o zaman :)

      Sag taraftaki Moda Blogu Gadget ime tiklayip moda bulagumuda ziyaret etmenizi isterim bu arada :)

      Gorusmek uzere . . .

      Sil
  5. Hemmen göz atıyoruuum ;)
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil