6 Ağustos 2013 Salı

Gökhan Türkmen - Bile Bile Yandı Yüreği { Akustik Versiyon }


5 yorum:

  1. Bu adamın sesi fena ya derinlere dalıyor insan ama yüzüne bakmadan dinleyeceksin geçen tekrar verilen dizilerden birinde bölümde oynuyordu çok fena yapmacık soğuk bir duruşu vardı ama sesi şarkıları çok güzel..

    not:canım şu doğrulama şeysi gene var :)) ona bir el atıver..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sarki sozleri olsun sesi olsun sanki herkesin icini okur gibi :) Aaaa hangi diziymis o bende bakim hic gormedim dizide oynadigini !

      not: Hallettim guzelligim :)

      Sil
    2. teşekkür ederim canım..
      Dinle sevgilide idi..

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)

      Tabiki hemen ziyaret ediyorum blogunuzu , sevgilerimle :)

      Sil