6 Ağustos 2013 Salı

Bir Besmele Cektim .




Oncelikle Herkese Merhaba

Blog dunyasina yeni katilan biri sayilmam . Daha oncede bir blog acmistim . Ama bu blog benim icin ayri bir onem tasiyor . Nasil anlatilir inanin hic bilmiyorum . Ama ben Besmele ile baslanilan her isin hayirla sonuclandigini ogrendim . Bu yuzden de su ana kadar besmelesiz basladigim herseyi bir kenara biraktim ve bu yeni blogu sizinle beraber sadece bir "Bismillahirrahmanirrahim" ile acmak ve sonuna kadar hayra yakin serre uzak bir sekilde surdurmek istedim .

Umarim gerek yazdiklarimla , gerek yasadiklarimla yada ogrendiklerimle sizlerinde destegini alirim . Bu benim icin bu blogun en onemli yani . Sizin desteginiz , sizin begeniniz sizin takdiriniz .

Aranizdan biriyim , hepte oyle kalicam .

Saglicakla kalin .

6 yorum:

  1. Tekrar aramıza dönmene çok sevindim .
    Umarım yeni bir başlangıç ;
    herşeyi daha güzel kılar.
    Bizde yazılarını zevkle okuruz .
    Hoşgelmişsin balım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk dunya guzeli :)
      Aslinda diger blogumuda bir zaman sonra acmayi dusunuyorum
      Ama simdilik sadece Edebi yanimla sizinle olucam .

      Sil
    2. Bu bile yeter kuzum .Sensiz biraz eksikti buralar.

      Sil
  2. Tekrar aramiza hos geldin canim hic gemiycen sandim, digerinide tekrar acicak olmananada sevindim iyiki geldin..
    Bu sene bende ders calisicam ikimizde kampa giriyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk Kelebegim .

      Evettt :) Bu sene hersey guzel olucak hissediyorum :P

      Sil